113. zbor Modré hory Bratislava – Petržalka

Zoznam blogov

Rangerské dobrodružstvo (31.8.-1.9.2021)

29.10.2021 Srnka

Na konci prázdnin sme viacerí rangeri dostali záhadnú pozvánku na rangerské dobrodružstvo. Mali sme sa stretnúť poobede na autobusovej stanici a mali sme sa pripraviť na výlet a prespanie.

Ten deň sme vyrazili autobusom smer Kuchyňa a vystúpili sme na zastávke kúsok pred Kuchyňou. Tam sme sa dozvedeli, že ideme na vrch Vysoká - 3. najvyšší vrch Malých Karpát. A začal sa výstup. Bol celkom ťažký, hlavne posledné časti, kde bolo strmé stúpanie a veľké kamene, no nakoniec sme to všetci zvládli. Keď sme vystúpili na vrchol, práve zapadalo slnko, z čoho by boli skvelé fotky a spomienky, ale bohužiaľ naokolo bola celkom hustá hmla a vyzeralo, že sa každú chvíľu rozprší. A pravda, dážď nedal na seba dlho čakať. po pár minútach začalo mrholiť a aj pršať. Na Vysokej sme sa stretli s vedením 13. a 113. zboru. Oficiálne sme prestúpili k rangerom a stali sme sa jednou družinou zloženou z dvoch zborov.
Potom sme zasvietili čelovky a začali zostupovať. Mne a niektorým ďalším poriadne nesvietili čelovky, čiže sme museli ísť veľmi opatrne a dávať si pozor aby sme sa nepošmykli a nezranili. Bolo ťažké prejsť naspäť cez všetky kamene a skaly, ktoré boli teraz celé mokré a poriadne šmykľavé, no našťastie sa nikomu nič nestalo. Keď sme ziśli dole, museli sme ešte ísť do Kuchyne, kde sme mali prespať. Večer sme sa ešte rozprávali o rôznych rangerských aktivitách a ćo by sme chceli robiť. Potom sme sa hrali spoločenské hry a Potky s Miou nám veštili osud zo sedmových kariet.
Ráno sme sa zobúdzali postupne, celkom neskoro. Postupne sme si urobili raňajky a dobalili sme sa. potom sme poupratovali a spoločne sa pobrali domov (tentoraz už autobusom :D).