113. zbor Modré hory Bratislava – Petržalka

Blog

Zoznam blogov

Výlet za strašidlami do Bojníc (28.4.2018)

4.5.2018 Potky

Vstávala som o 5.00 hod. ráno a stretávali sme sa na hlavnej stanici o 6.15 hod. Nastúpili sme do vlaku a cestovali sme približne tri hodiny. Vystúpili sme na hlavnej stanici v Bojniciach a asi pol hodiny nám trvala cesta pešo na Bojnický zámok. Popri ceste sme videli zaujímavé stánky, podľa ktorých sme vedeli, že ideme správnou cestou. Keď sme tam dorazili, počuli sme zvučku, ktorou hlásili tému prehliadky „Démoni v nás“. Čakali sme približne 25 min., pokiaľ sme sa dostali dovnútra. V zámku nás čakalo milé prekvapenie, našťastie bez strašidiel - krátky úvod začínajúceho sa príbehu.

img_0025Kňaz nás pustil do chladnej miestnosti, kde sa začalo „strašenie“. V niektorých miestnostiach sa odohral príbeh, v ktorom väčšinou niekto zomrel a ten mŕtvy povedal zaujímavé ponaučenie. Takto to pokračovalo ďalej. img_0137Mne sa z týchto príbehov najviac páčil príbeh o dievčati, ktorá bola posadnutá démonom, ktorého kňazi vyháňali svätenou vodou, krížom a inými posvätnými predmetmi. Prehliadku sme ukončili v zadnom východe, kde nás lákala vôňa jedla. Kúpili sme si Tatranský trdelník, ktorý nám odporučila Mia s Kiwi.

Nakoniec sme mali hodinu na nákupy suvenírov. Neodolali sme a kúpili sme si balóny s héliom a viete si predstaviť, aká to bola prča.

Domov sme pricestovali o 19.30 hod s krásnymi a dobrodružnými spomienkami, na ktoré nikdy nikto nezabudne, ako na všetky ostatné výlety a tábory prežité v kruhu úžasného kolektívu.